homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

رژلب مایع ضدآب 174 ویولت - Violet LIP STICK WATERPROOF

Violet
    آخرین قیمت:
    ۱۸۰,۰۰۰
    تومان
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • ویولت 174
    • ویولت 174

    رژلب مایع  ضدآب 174ویولت -  Violet LIP STICK WATERPROOF

    کاملا ضد آب

    ماندگاری 24 ساعته
    ظاهری مات و زیبا و مخملی
    پوشش دهی  یکدست و زیبا بر روی لب
    بدون حساسیت
    مات و مخملی

    دارای رنگبندی بسیار زیبا خصوصا در رنگهای تیره

    کشور سازنده : ایتالیا

    رژلب مایع  ضدآب 174ویولت -  Violet LIP STICK WATERPROOF

    رژلب‌ جزو اصلی‌ترین ملزومات آرایشی است که در نشان‌ دادن فرم و حالت اصلی لب نقش دارد.رژلب مایع واترپروف ویولت ماندگاری طولانی مدتی دارد و اصطلاحا مانند لاک لب ماندگاری 24 ساعتی دارد. این محصول به دلیل خشک شده روی لب به راحتی فیکس شده و کاملا مات است و به همین علت برای استفاده درمهمانی های طولانی مناسب ترین محصول از جهت پاک نشدن از روی لب می باشد.

    رژ لب های جامد، مایع براق حجم دهنده و مایع 24 ساعته ( لاک لب ) و مدادی پیچی ویولت ایتالیا، از پرفروش ترین رژ لب های موجود در بازار می باشند که با بیش از 30 رنگ مات و براق درفروشگاه هومهر ، بصورت عمده و با قیمت مناسب عرضه می شود. رژ لب های ویولت به دلیل تنوع رنگی بالا و قیمت مناسب، جزء محبوب ترین برند های رژ لب در جهان از جمله ایران می باشد و با ماندگاری بالا و بافت سبکی هم که دارند، مناسب برای مصرف روزانه هم هستند و با داشتن ویتامین E از لب ها در برابر رادیکال های آزاد و آلودگی هوا محافظت نموده و از خشکی و ترک شدن لب نیز جلوگیری می کنند و شادابی و طراوت را به لب های شما هدیه می دهند.
    تناسب رژ لب با رنگ پوست، از ملاک های بسیار مهم و اصلی در انتخاب رژ لبی مناسب می باشد  و به همین دلیل رژ لب ها در رنگ های بسیار متنوع مات و براق تولید و عرضه می شوند که رژ لب های ویولت نیز توانسته است پاسخگوی سلیقه تمام بانوان محترم و خوش صلیغه کشور عزیزمان می باشد.

    شناسه کالا : HP - 2708