۰
:مبلغ سبد خرید

رنگ تاتو جامد مشکی ( مکعبی بلک ) سیماری CMARY - 10ML

CMARY
    آخرین قیمت:
    ۱۵۰,۰۰۰
    تومان
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • رنگ تاتو جامد مشکی ( مکعبی بلک ) 10ML سیماری محصولات - CMARY
    • رنگ تاتو جامد مشکی ( مکعبی بلک ) 10ML سیماری محصولات - CMARY

    رنگ تاتو جامد مشکی ( مکعبی بلک ) سیماری  CMARY 10ML

    رنگ تاتو جامد غلیظ بسیار مناسب برای هاشور و خط چشم و ترکیب با رنگهای دیگر

    ضمنا رنگ BLACK حاوی رنگ دانه های بسیار مشکی است و در نتیجه بعد از ترمیم اصلا تغییر رنگ نمیدهد.

    وزن محصول : 10ML

    کشور سازنده : کره جنوبی

    رنگ تاتو جامد مشکی ( مکعبی بلک ) سیماری  CMARY 10ML

    انتخاب رنگ مناسب در تاتو جهت آرایش دائمی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در صورت استفاده از رنگ هایی که براساس اصول بهداشتی تولید نشده اند، سلامتی افراد به خطر می افتد. براساس اصول تاتو، رنگدانه ها می بایست توسط کارتریج های استریل از اولین سد دفاعی بدن – اپیدرم –  عبور کنند و به لایه درمیس پوست منتقل گردند. به همین دلیل اطمینان از استریل بودن رنگ، عدم سمیت و عاری بودن از هرگونه مواد سرطان زا بسیار حائز اهمیت می باشد.

    باید خاطر نشان کرد که رنگ های بهداشتی و استاندارد به دلیل رعایت اصول زیست سازگاری و عدم آلودگی و عدم سمیت محصول، ممکن است در مقایسه با رنگ هایی که جهت تولید آنها از فلزات سنگین و مواد فاقد استاندارد استفاده شده است ماندگاری کمتری داشته باشند، اما باید توجه داشت در ازای ماندگاری بیشتر رنگ، مشتری چه بهای گزافی را پرداخت خواهد نمود.

    حال برای تشخیص رنگ ایمن و بهداشتی از سایر رنگ ها می بایست به این نکته مهم توجه داشت که رنگ، دارای تائیدیه از مراجع ذی صلاح همچون وزارت بهداشت هر کشور باشد که مصرف کننده، چه فردی که تاتو برای او انجام می گردد و چه پیگمنتر (اجرا کننده تاتو ) هر دو می بایست به این موضوع بسیار مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

    کمپانیC`MARY یکی از کمپانی هاییست که با ارائه مجموعه متنوعی از رنگ های ایمن و با کیفیت به کاربران این امکان را می دهد تا به نتایجی فوق العاده و کاملاً طبیعی دست پیدا نمایند.

    کلیه رنگ های C`MARY براساس اصول پزشکی و مطابق با استانداردهای ISO 9001:2000، ISO 13485 و CE پزشکی تهیه و تولید گردیده اند. این رنگ ها فاقد هرگونه مواد سمی، شیمیایی، نگهدارنده و فلزات سنگین سمی بوده و با شرایط پوست و بدن انسان کاملاً سازگار هستند.

    شناسه کالا : HP - 1086