homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

ست براش 6 عددی میکاپ و کانتورینگ - brush set

    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • ست براش 6 عددی میکاپ و کانتورینگ - brush set
    • ست براش 6 عددی میکاپ و کانتورینگ - brush set
    • ست براش 6 عددی میکاپ و کانتورینگ - brush set

    ست برس حرفه ای  آرایش و گریم

    مجموعه ای از بهترین براشها برای  آرايش صورت

    دارای بدنه محکم و زیبا

    فشرده بودن این برس‌ها به شما كمك می‌كند تا کرم پودر و تمامی محصولات آرایشی را به‌ آسانی استفاده کنید

    سر این برسها با توجه به نوع آرایش طراحی شده است.

    تعداد در بسته بندی : 6 عدد در 6 سایز مختلف جهت کانتورینگ و گریم و میکاپ


    برس حرفه ای آرایش و گریم ( کانتورینگ ) - BRUSH SET

    بيشتر خانم‌ها مي‌دانند كه داشتن براشهای آرايشي خوب مساوي است با سلامت و زيبايي بيشتر، چون اولا پوست ملتهب نمي‌شود و ديگر اين‌كه با يك برس خوب مي‌توان كنترل بيشتري روي مواد آرايش داشت و نتيجه مطلوب‌تري را به‌دست آورد و در نهايت نيز چهره‌اي طبيعي‌تر داشت اما خيلي از خانم‌ها هم هستند كه اصلا به اين مورد توجه نمي‌كنند و اصلا به اهميت برس آرايشي واقف نيستند و براي‌شان فرقي ندارد چه برسي را براي چه كاري استفاده كنند. براشها و قلمو های حرفه ای آرايشي جزئيات فراواني دارند كه شايد هيچ‌گاه به آن‌ها فكر نكرده‌ باشيد اما دانستن آن‌ها مي‌تواند حسابي كمك‌كننده باشد.

    برسي ها و قلموهایی با موهاي مصنوعي بيشتر براي مواد آرايشي مايع مناسب هستند چون موهاي مصنوعي مايع را بيش‌ازحد به خود جذب نمي‌كنند. برسهای آرایشی در میکاپ بسیار کاربرد داردند ولی این فقط نخستین قدم است. باید کاربرد برسها را بدانید و آن را در جای خودش بکار ببرید. پخش كردن كرم‌پودر با اسفنج كار ساده‌ای نیست كه افراد مبتدی از عهده آن بربیایند و بتوانند به صورت یكنواخت کرم پودر را روی صورت پخش كنند، به این افراد توصیه می‌كنیم از برس‌های گرد حجیم استفاده كنند.

     این ست پرکاربردترین برسهای آرایشی را در اختیار شما قرار میدهد تا برای تمامی قسمتهای صورت بتوانید از قلم مخصوص برای میکاپ استفاده کنید. آرایش چشم ، ابرو ، لب و تمامی قسمتهای صورت را به آسانی میتوانید میکاپ کنید.

    شناسه کالا : HP - 2681