۰
:مبلغ سبد خرید

شامپو قبل کراتین رجونال - REJUVENOL clarifying

REJUVENOL
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • شامپو کلارینیگ رجونال - REJOVENAL

    REJUVENOL keratin treatment clarifying shampoo

    باز کننده پولکهای مو
    حاوی ترکیبات کراتین
    استفاده قبل از کراتین کردن موها
    مناسب انواع مو
    جذب بهتر کراتین به خاطر باز شدن پولکهای مو
    حجم محصول : 100ML
    کشور سازنده : برزیل

    شامپو قبل کراتین رجونال - REJUVENOL

    از نظر علمی کراتین یک پروتئین بسیار قوی می باشد که در پوست ، مو ، ناخن و دندان وجود دارد. روزانه میلیونها سلول کراتین تحت فشارهای عصبی ، روانی ، محیطی و رژیم های لازم در بدن ما از بین می روند. کراتین در صنعت به صورت مایع درآمده و جایگزین کراتین طبیعی می شود که حالت ارتجاعی ، استحکام و سلامت را به مو باز می گرداند. کراتین یک نوع فیبر پروتئینی می باشد که با افزایش سن ، انجام کار رنگ و فر و مش مداوم , این ماده حیاتی ، دچار آسیب شده و از بین می رود.
    قبل از کراتین ترمیمی یا صافی استفاده از این شامپو قبل کراتین رجونال لازم و کافی است. قبل از کراتین کردن مو فقط و فقط این شامپو جوابگو کیفیت کراتین شما خواهد بود.
    عملکرد این شامپو بر روی تارهای  مو طوری است که وقتی شامپو به تارهای مو میرسد کوتیکول و پولکهای مو را باز کرده و مدانین مو را از بین می برد تا شما بتوانید داخل مو را بازسازی کنید (کراتین) و یا رنگ دانه ها را از کوتیکول خارج سازید.

    خاصیت این شامپو قبل کراتین مو این است که حتما باید فقط قبل از انجام کراتینه کردن مو یکبار استفاده شود چون بعد از استفاده از این شامپو ، پولکهای مو باز شده و ساقه موها درشت تر و زبرتر می شود و اتوی مو راحتتر داخل موها کشیده می شود و کراتین بهتر جذب میشود.
    فروشگاه هومهر به شما توصیه میکند که برای نتیجه بهتر بعد از استفاده شامپو قبل کراتین رجونال برای صاف و کراتینه نمودن موهایتان از صاف و کراتینه کننده رجونال استفاده کنید.

    برند محصول : رجونال - REJUVENOL

    شناسه کالا : HP - 4749