۰
:مبلغ سبد خرید

شامپو رنگ مشکی تزول - tazol natural black shampoo

tazol
  • کشور سازنده : چین
  • ترکیبات :
  • مناسب برای : همه‌ی موها
  • نوع محصول : خارجی
  • حجم : 120 میلی لیتر
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
  • شامپو رنگ مشکی تزول - tazol natural black shampoo
  • شامپو رنگ مشکی تزول - tazol natural black shampoo

شامپو رنگ مشکی تزول 2/00 - tazol natural black shampoo

مناسب برای انواع مو

نرم کننده و براق کننده مو

حجم محصول : 120ml

کشور سازنده : چین

شماره پروانه بهداشتی : 931581636

برای بهترین نتیجه برای موهای خود، مواد طبیعی، ارگانیک و گیاهی را انتخاب کنید و سعی کنید از سولفات، پارابن، فرمالدئید، هگزاکلروفن و فتالات اجتناب کنید. نوع موی خود را بشناسید و بدانید چه موادی برای آن بهترین کارآیی دارند — با قفل های سالم و براق از خود به خاطر آن تشکر خواهید کرد. شما می توانید خرید شامپو مورینگا را در نظر داشته باشید و از شوینده های ارزان قیمت این دسته بندی در لیست خرید خود استفاده کنید. 

شامپوی مناسب باید مناسب موهای شما باشد و تعادل مناسبی از رطوبت و تغذیه را فراهم کند. 1 رطوبت بند: هنگام انتخاب شامپو، مطمئن شوید که اثرات مرطوب کنندگی نیز دارد. در هوای خشک به سراغ شامپوی مرطوب کننده بروید. منظور ما از شامپوی طبیعی محصولاتی است که حاوی مواد گیاهی هستند، فاقد SLS و پارابن هستند و از پاک کننده های ملایم و غیر خشک کننده استفاده می کنند. شامپو مائویی ، یکی از بهترین و طبیعی ترین دسته بندی های شوینده سر در تمام جهان است که هومهر موجودی بسیار زیادی از آنرا برای شما فراهم کرده تا هر کدام از محصولات آنرا که بخواهید به سادگی خرید نمایید. از این دسته می توانید به عنوان جایگزین شامپو رنگ مشکی tazol استفاده نمایید. 

شامپو رنگ مشکی 2/00 تزول - tazol natural black shampoo

شامپو رنگ موی تزول که مناسب برای انواع مو می باشد ( حتی مو های آسیب دیده و خشک ) با استفاده از فرمولاسیون گیاهی ( پروتیین مروارید و جلبک دریایی ) علاوه بر رنگ کردن باعث نرمی و براقی هرچه بیشتر مو ها نیز می شود .

نحوه مصرف :

ابتده مو ها را مرطوب کنید و محلولهای a  و b  را بصورت مساوی مخلوط کرده و مو ها را به مخلوط بدست آمده آغشته کنید و به آرامی روی مو ها ماساژ دهید بعد از 10 الی 15 دقیقه مکث مو ها را بدون استفاده از شامپو یا مواد نرم کننده آبکشی نمایید.

راستی یک پیشنهاد هم برای موهای ضعیف داریم، شما می توانید در صورت نیاز از شامپو بنفش او جی ايکس ما دیدن کرده و نگاهی به لیست خواص و ترکیبات موجود در آن بیندازید. این محصول به سادگی و به عنوان مکمل در کنار شامپو مشکی تزول قابل استفاده است. اگر قبلا از این شوینده تزول استفاده کرده اید، نظر خود را در بخش کامنت های این محصول با ما و بقیه کاربران سایت در میان بگذارید. 

شناسه کالا : HP - 3279