homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

لیکوئید منومر لچت - lechat monomer

LECHAT
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • لیکوئید منومر لچت - lechat monomer
    • لیکوئید منومر لچت - lechat monomer

    لیکوئید منومر لچت - lechat liquid monomer

     تنالیته موجود در آن باعث جلوگیری از زردی ناخن می شود.

    استحکام دهنده و زیرساز قوی

    درخشندگی منحصر به فرد

    مانع از زرد شدگی و شکنندگی ناخن

    حاوی مواد مقاوم در برابر اشعه uv

    حاوی مواد پلاستیکی به منظور افزایش انعطاف و سختی مواد

    حجم محصول :327ml

    کشور سازنده : آمریکا


    لیکوئید منومر لچت - lechat liquid monomer

    امروزه، داشتن ناخن هایی آراسته و زیبا، خواسته بیشتر خانم هاست. وجود ناخن هایی سالم و زیبا نقش مهمی در زیبایی ظاهر هر فرد دارد. در این بین، فناوری و محصولات فراوانی در زمینه مراقب و زیبایی ناخن ها وجود دارد که مورد توجه قرار گرفته است. یکی از مهم ترین فناوری ها در این زمینه، می توان به تکنولوژی « کاشت ناخن » اشاره کرد که انواع مختلفی را شامل می شود.

    لیکویید های لچت ، یکی از بهترین و کاملترین محصولات برای متخصصین مانیکور و کاشت ناخن هستند که در هرچه طبیعی تر شدن کاشت ناخن کمک می کند. مونومر یا لیکویید لچت چسبندگی بی نظیری داشته و حتی هنگام استفاده از رنگ ها و پودرهای رنگی دیگر، از لایه برداری جلوگیری می کند.

    به دلیل اینکه ناخن ها پس از کاشت ناخن، در معرض نور خورشید قرار می گیرند، به مرور زمان، بر اثر برخورد پرتو فرا بنفش (UV) حاله ای زردرنگ روی آنها مینشیند که ناخن ها ظاهر جذاب خود را از دست می دهند. لیکویید ها رنگ روشنی دارند که از زرد شدن پودرهای اکریلیکی بر اثر تماس با پروتوهای نور خورشید جلوگیری می کنند که در نتیجه رنگ سفید پودر ، حالت سفید برفی خود را حفظ می کند.

    توصیه: کاشت ناخن نیاز به آموزش حرفه ای دارد و توصیه هومهر برای استفاده از محصولات کاشت آموزش زیرنظر افراد با تجربه در زمینه کاشت ناخن می باشد.

    شناسه کالا : HP - 3376