logo
۰
:مبلغ سبد خرید

پاک کننده قلم مو ( براش کلینر ) ریفورما ReformA 125ml

ReformA
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • پاک کننده قلم مو ریفورما

    پاک کننده قلم مو ( براش کلینر ) ریفورما ReformA 125ml

    Brush Cleaner

    کاربرد : جهت شستشو و پاک کردن پودر و ژل و هرگونه مواد اضافی از قلم مو بدون آسیبی به آن باعث طول عمر بیشتر قلم مو میشود.

    روش استفاده : قلم مو را حدود 30 ثانیه در داخل محلول میگذاریم تا خیس شود و سپس در دستمال کاغذی گذاشته تا خشک شود وآنقدر این کار را انجام می دهیم تا پودر و ژل چسبیده به قلم مو پاک شود.

    پاک کننده قلم مو ( براش کلینر ) ریفورما ReformA 125ml

    همیشه یکی از دغدغه های آرایشگران و خانم هایی که آرایش می کنند، پاک کردن قلم مو و وسایل آرایش است. نظافت قلم مو، از نظر بهداشتی ضروری بوده و استفاده مجدد از آن را آسان تر می سازد. همچنین عمر قلم مو را افزایش می دهد و در هنگام استفاده شما را به زحمت نمی اندازد. بنابراین شما می بایست قلم مو های آرایشی خود را همیشه تمیز نمایید.

    پاک کننده قلم ریفورما، یک مایع استثنایی برای تمیز کردن پودرهای اکریلیکی و بین قلم مو است. پاک کننده قلم مو ریفورما برای تمامی قلم مو های طبیعی یا مصنوعی مناسب است. بخاطر داشته باشید، برای داشتن ناخن های زیبا، ابزار زیبایی خود را همیشه تمیز نگه دارید.

    توصیه کارشناس هومهر :

    به دلیل واکنش لیکوئید در زمان ترکیب با پودر و خشک شدن سریع حتی بهترین قلم موهای کاشت هم خیلی زود خراب میشوند ، به همین خاطر توصیه میکنیم حتما بلافاصله بعد از اتمام کاشت ناخن از این محلول ( brush cleaner ) استفاده کنید تا عمر طولانیتر و در نتیجه هزینه کمتری برای قلم مو که یک ابزار مهم در کار کاشت ناخن است بوجود آورید.

    شناسه کالا : HP - 1110