homehrLogo
۰
:مبلغ سبد خرید

چسب دکلره 20gr الگون - ELGON

    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    • چسب دکلره الگون - ELGON
    • چسب دکلره الگون - ELGON

    چسب دکلره الگون - ELGON

    استفاده سریع و آسان

    شرکت تولید کننده : الگون کاسمیتیک

    کشور سازنده : ایتالیا

    وزن محصول : 20gr


    چسب دکلره اگون - ELGON

    چسب دکلره با فن آوری جدید ، جهت ساختن خمیر دکلره ودیگر نیازی به خرید کلاه مش گرانقیمت ، فویل های نامرغوب و خمیر دکلره گران قیمت  نیست.
    جدید ترین محصول آلمانی در ایران،،  باچسب دکلره برای خود به آسانی خمیر دکلره درست کنید. ودیگر نگران نشت کردن دکلره در مش های فویلی مش های کلاهی وانواع بالياژ و
      مش های تکه ای نباشید .
    با چسب دکلره بدون هیچ مشکل و نگرانی به راحتی میتوانید دکلره نمایید
    با توجه به اینکه در مش های فویلی و انواع روشهای دکلره کردن موها اکثر دکلره ها نشت پیدا کرده و باعث خراب شدن کار می گردد شما با چسب دکلره میتوانید به راحتی و با هر نوع پودر دکلره خودتان خمیر دکلره را تهیه نموده ، در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید .
    از ویژگی این محصول این است که بر خلاف خمیر دکلره نیاز به یخچال جهت نگهداری نداشته و به هیچ محصول خراب نشده و فاسد نمیگردد
    از نکات قابل توجه اینکه: این محصول با همه دکلره ها قابل ترکیب بوده و شما نیازی به خرید خمیر دکلره گران قیمت نخواهید داشت . در  همه روشها از نشتی ، کف و پف کرده گی و غبار دکلره جلوگیری کرده و باعث چسبیدن مواد دکلره بر مو گردیده که این امر قدرت نفوذ مواد را بالا میبرد و کلاه را از بین نمیبرد .
    با این چسب شما به راحتی میتوانید دکلره خود را با غلظت های مختلف تهیه نموده و تا مرحله چسبندگی مواد «حالت آدامس» غلیظ نمایید.
    طریقه مصرف : نصف قاشق چایخوری چسب دکلره یک پیمانه پودر دکلره را با اکسیدان مخلوط کرده و خوب هم بزنید.
    با توجه به چسبنده بودن دکلره در روشهای مختلف (مشهای فویلی ، مش کلاهی ،مش در هوای ازاد ) موها بهم چسبیده و مواد به سختی پاک میشود . اما در هنگام استفاده از چسب دکلره این مشکل براحتی حل گردیده و در عرض چند ثانیه به اسانی همه مواد از روی مو با اب شسته و پاک می شود.

    توصیه : با استفاده یک بار از این محصول دیگر نیازی به کلاه مش و ابزارهای خاص مش و هایلایت نخواهید داشت.

    فروشگاه اینترنتی هومهر با 15 سال سابقه فروش محصولات حرفه ای و سالنی

    شناسه کالا : HP - 1564